top of page

Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen LIFTED. en een cliënt waarop LIFTED. deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

 

2. Inspanningen studio

LIFTED. zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. LIFTED. zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

 

3. Betaling

LIFTED. vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. LIFTED. vermeldt prijswijzigingen 14 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon. Prijswijzingen worden tevens per post aan klanten in het bestand kenbaar gemaakt. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.

 

4. Personeel in de studio

LIFTED. heeft het recht om zonder vooroverleg met de cliënt bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door medewerkers, indien LIFTED. dit voor een goede uitvoering van de behandeling wenselijk oordeelt.

 

5. Persoonsgegevens en privacy

De cliënt voorziet LIFTED. vóór de eerste behandeling van gegevens, waarvan LIFTED.  aangeeft dat deze noodzakelijk zijn, of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

Indien LIFTED. deze persoonlijke gegevens van de cliënt op neemt in een geautomatiseerd systeem en/of op een klantenkaart, worden deze vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens behandelt. LIFTED. zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt

 

6. Geheimhouding

LIFTED. is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, LIFTED. verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

 

7. Aansprakelijkheid

LIFTED. is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat LIFTED. is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen en/of medicijngebruik.

LIFTED. is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de studio.

Cliënt verklaard met de volgende punten in pagina TOESTEMMING EN OVEREENKOMST akkoord te zijn bij het aangaan van elke afspraak en behandeling binnen salon LIFTED. :

 

Algemene voorwaarden voor consent and agreement.

 

Cliënt is akkoord met onderstaande vastgestelde voorwaarden.

Cliënt gaat automatisch akkoord met deze vastgestelde voorwaarden bij het aangaan van elke afspraak, behandeling en bezoek aan LIFTED. zoals benoemd in de algemene voorwaarden van deze website en email uitingen.

 

TOESTELLING CONSENT EN OVEREENKOMST:

•Ik erken dat er mogelijke risico's en bijwerkingen aan deze behandeling verbonden kunnen zijn, waaronder huidirritatie en/of allergische reacties.

•Ik begrijp dat medische hulp nodig kan zijn als de kleurstof, ontwikkelaar of een mengsel van beide per ongeluk in contact komt met mijn oog.

•Ik zal de therapeut die deze dienst uitvoert niet aansprakelijk stellen als er problemen ontstaan als gevolg van een behandeling.

•Ik stem in met de patchtest indien gevraagd en begrijp het belang ervan voor mijn veiligheid. Ik heb nauwkeurige informatie verstrekt over mijn allergieën, medische geschiedenis en eerdere behandelingen.

•Ik begrijp dat als ik mijn huidige huidverzorgingsroutine verander of met een nieuw medicijn begin dat de resultaten kan beïnvloeden, ik mijn therapeut hiervan vóór mijn volgende afspraak op de hoogte moet stellen.

•Ik ga ermee akkoord alle nazorginstructies van mijn technicus op te volgen.

•Ik begrijp dat individuele resultaten kunnen variëren en dat de houdbaarheid van de resultaten afhankelijk is van verschillende factoren. •Ik ontsla de technicus, behandelaar en eigenaar van LIFTED. van alle aansprakelijkheid die voortvloeit uit de behandeling.

•Ik heb de gelegenheid gehad om vragen te stellen en eventuele zorgen over de behandeling weg te nemen.

 

 

8. Garantie

LIFTED. geeft de cliënt 5 dagen garantie op de behandeling en de producten. Deze garantie vervalt indien:

• De cliënt de adviezen voor thuisverzorging van de huid zoals beschreven op de site en in de adviesfolder, niet of niet goed heeft opgevolgd.

• De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.

• De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of advies van LIFTED. gebruikt heeft.

 

9. Beschadiging en diefstal

LIFTED. heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. LIFTED. meldt diefstal altijd bij de politie.

 

10. Klachten

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk en persoonlijk gemeld worden aan de eigenaresse van LIFTED. dient door cliënt in gelegenheid gesteld worden de klacht persoonlijk te beoordelen aan de hand van analyse en voorgeschiedenis van enige lichamelijke klachten. LIFTED. moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal LIFTED. de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien LIFTED. en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

 

11. Behoorlijk gedrag

De cliënt behoort zich in de studio behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft LIFTED. en haar werkzame personen hierin, het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.

 

12. Recht

Op elke overeenkomst tussen LIFTED. en de cliënt is Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse en Engelse tekst daarvan steeds bepalend. Er kan specifiek aan LIFTED. Het verzoek worden gedaan de tekst in de benodigde taal te ontvangen.

bottom of page